Gastrolta

Főzni szenvedéllyel, kicsit másképp

Amikor a szünet 4 óra hosszú...

2016. július 05. 14:55 - Gastrolta.

 Ma, amikor rákanyarodtam a Szent Péter utcára (St Albans, Hertfordshire), boldogan nyugtáztam, hogy a pék sátor ismét kint van és nekem van 12 percem a végállomáson. Leállítottam a buszt és rohantam is a standhoz, hogy vásároljak valami finomságot.

 A választék, mint égen a csillag. Szebbnél-szebb kenyerek, péksütemények, amit az ember fantáziája megenged. Fantasztikus, kézzel készült pékárut kínálnak.

 Nagy nehezen leküzdöttem, a "mindenből egyet késztetést" és gyorsan választottam egy Francia Kovászos Kenyeret, egy Olívaolajos-Rozmaringos Bucit, majd egy Sajtos-Paradicsomos Focaccia-t is. Utóbbi sajnos annyira kínálta magát, hogy gyorsan belemajszoltam.

_dsc4653.JPG

_dsc4658.JPG

_dsc4643.JPG

 

Végül, az egyszerű, de nagyszerű ebéd:

_dsc4746.JPG

 

 Színes koktélparadicsomokat grilleztem, kevés olívaolajon. Sóztam, borsoztam.

 Francia kovászoskenyeret meglocsoltam olívaolajjal, bedörzsöltem néhány grillezett paradicsommal végül parmezánt és friss bazsalikomot szórtam a tetejére.

 Olívaolajos-rozmaringos bucit szintén meglocsoltam olívaolajjal, bedörzsöltem grillezett paradicsommal. Ráfektettem 2 vastagabb szelet mozzarella-t, majd erre halmoztam még grillezett paradicsomot, olívabogyót, végül friss bazsalikommal szórtam meg.

 Természetesem a megkezdett alapanyagok sem mentek veszendőbe, a Focaccia-hoz nagyon illett és még vacsorára is maradt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrolta.blog.hu/api/trackback/id/tr608868380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása