Gastrolta

Főzni szenvedéllyel, kicsit másképp

Lecsó-k

2016. szeptember 15. 19:19 - Gastrolta.

 A Férj már napokkal ezelőtt bezengte, hogy lecsót enne. Már régen készítettem, ezért gondoltam miért ne?

 A Magyar boltos srácok gyönyörű tv paprikát hoztak, szívem szerint az egész készletet felvásároltam volna. 10 db paprika volt 1.5 kg, gyönyörű, húsos termések. A kolbász, az elmaradhatatlan lecsó kolbász, már a kigondolástól kezdve természetesen félre volt téve A Férj számára. A többi alapanyagot a török boltból szereztem be.

 

 Lecsó A férj számára:

_dsc3620.jpg

 1 ek olívaolajon megpirítottam 2 db nagy fej vöröshagymát szeletelve, felöntöttem egy kevés vízzel és 5 percig pároltam fedő alatt. Majd hozzáadtam 1 db közepes burgonyát kicsire kockázva és 6 db nagy tv paprikát szeletelve. Felöntöttem ismét egy kevés vízzel és 15 percig pároltam. Ezután hozzáadtam 8 db közepes méretű paradicsomot negyedelve. Megsóztam és 20 percig főztem. Amikor majdnem elkészült, hozzáadtam egy szál lecsókolbászt szeletelve, bőr nélkül és 5 percig főztem, majd lekapcsoltam a tűzhelyet, de az edényt nem vettem le. 

 

 Lecsó tojással a vegáknak:

_dsc3633.jpg

 Az elkészítés majdnem megegyezik a lecsókolbászos változattal. Itt 4 db tv paprikát, 4 db közepes paradicsomot és kb. 2 csészényi színes koktélparadicsomot, 2 db csípős hegyes paprikát, sonkahagymát és kolbász helyett 3 db tojást használtam. 

 

Szólj hozzá!
Címkék: Főételek

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrolta.blog.hu/api/trackback/id/tr2811710425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása