Gastrolta

Főzni szenvedéllyel, kicsit másképp

Rólam....Miért is ez a "...kicsit másképp"?

2016. július 18. 23:17 - Gastrolta.

Kezdetben csak közösségi oldalak főoldalán tettem közzé a hobbimat. Ezt viszont volt, aki nem nézte jó szemmel. Majd a férjem (továbbiakban A Férj) folyamatos nyaggatására létrehoztam a saját, kis gasztro-csoportomat az egyik közösségi oldalon. A nyaggatás nem ért véget, sőt ismerősökre is ráragadt ez a jó szándékú, néha kissé idegesítően jót akaró szokás, ami nem más, mint a blogolásra való bíztatás. Nyertek, és köszönöm nekik.

_dsc5596.JPG

  Most, itt vagyok, belevágtam és izgulok, hogy mi lesz belőle. Próbálok optimista lenni és nyugtatni magam a "de azért mégiscsak megpróbáltam" filozófiájával és türelmesen várok, hogy mi "sül" ki ebből az egészből.

  A gasztronómia az hobbim. Imádom. Folyton főznöm kell. Néha még úgy is főzök, hogy teljesen szükségtelen, de, ha valami számomra érdekes információ birtokába jutok, azonnal ki kell próbálnom. Kétfelé főzök, mert én vega vagyok, A Férj pedig húsevő. Esetünkben nagyon bejött az elentétek vonzalma :) A gasztronómia iránti lelkes rajongásomat követi az ételfotózás (még amatőr szinten), majd az edénygyűjteményem gyarapítása, melyeket a továbbiakban a mellékelt fotókon láthat a nagyérdemű.

No, de miért "...kicsit másképp"? 

  Az igazat megvallva, nem szeretek pontosan követni egy receptet sem. Nagyon ritka az, amikor én grammról grammra, adagolom a mennyiségeket. Mivel szabadidőm majdnem egészét a gasztronómia tölti ki, ezért a receptek olvasása nekem szuper kikapcsolódás a főzés előtti és utáni időszakban. Így a sok-sok receptből vagy kitalálok egy újat, az én ízlésemnek megfelelőt, vagy kiválasztok egy konkrét receptet és azt alakítom át egy kicsit. Ebből az következik, hogy a pontos mennyiségeket nem mindig tudom, mert ritkán méricskélek. Leírni, összegyűjteni alapanyagokat, pedig kifejezetten utálok. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy pancsolok. Azt szoktam mondani a kételkedőknek, ha egyszer látogatást tesznek a csodálatos Nagy-Britanniába, szívesen látom őket egy ebédre vagy vacsorára :) Ez idáig pozitív gasztronómiai élményekkel sikerült gazdagítanom az embereket. 

Dióhéjban ez lennék én. Jó szórakozást a továbbiakban!

Üdvözlettel: 

Gastrolta.

12376299_10206005216276108_5519601911174352550_n_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrolta.blog.hu/api/trackback/id/tr988899656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása