Gastrolta

Főzni szenvedéllyel, kicsit másképp

Marhafarok ragu, avagy Ököruszály

2016. június 24. 00:42 - Gastrolta.

  Ez a fogás egy igazi kihívás volt: Ököruszály, avagy Marhafarok ragu, A Férj-nek. Most először készítettem lassú tűzön húst. 5 órát a sütőben fődögélt. Óránként ellenőriztem és mindíg óvatosan kevertem rajta egyet. A hús, mint a vaj, úgy omlott le a csontról. Tökéletes...csak nem vegáknakFrissen sült baguette-l tálaltam.

_dsc2399.JPG

_dsc2432.JPG


 Egyébként Jamie Oliver recept. Annyit változtattam, hogy fele mennyiséget készítettem és vörösbor helyett rozét használtam, illetve a szárzeller mellett tettem bele zellergumót is.


http://www.jamieoliver.com/…/bee…/insanely-good-oxtail-stew/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrolta.blog.hu/api/trackback/id/tr988836184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása