Gastrolta

Főzni szenvedéllyel, kicsit másképp

Pikáns erőleves

2017. január 02. 19:02 - Gastrolta.

 A Karácsonyi és Szilveszteri túltelítődés után azt hiszem a legtöbben valami igen könnyűre vágyunk. Személy szerint rá sem tudok nézni bármilyen tartalmas és laktató ételre. Az év első napján fogyasztandó lencselevest is csak a babona és a megszokás végett gyűrtem le. Persze azért nem volt olyan rossz, csak, na...túl sok volt.

 Így fogtam magam és megkíséreltem összebarátkoztatni némi zöldet egy kis sárgával egy kevés vaj és tészta kíséretében és hagytam az ízeket kiteljesedni egy pikáns leves formájában. 

 

_dsc5376.jpg

 

Ahogy készítettem:

 

 Hozzávalók:

 

2 db póréhagyma vékonyra szeletelve

2 db szárzeller vékonyra szeletelve

100 g apró tészta (bármilyen formájú lehet)

1 csésze fekete kel aprítva (én fagyasztottat használtam)

1 kisebb csokor friss bazsalikom aprítva

1.3 L zöldségalaplé (vegán leveskockából)

1/2 nagyobb, vagy 1 db kicsi citrom facsarva

1 gerezd fokhagyma zúzva

1 ek vaj

Parmezán

 

Elkészítés:

 

 A vajat felolvasztottam és megpirítottam rajta a póréhagymát és a szárzellert (kb. 5 perc). Hozzáadtam a zúzozz fokhagymát és kevertem rajta néhányat. Felöntöttem a zöldségalaplével és sóval ízesítettem. Miután felforrt, hozzáadtam a fekete kelt és a tésztát. Kis lángra állítottam a tűzhelyet és további 8 percig főztem. A végén hozzáadtam a kifacsart citromot (levét és húsát) és az aprított bazsalikomot. Parmezánforgáccsal tálaltam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrolta.blog.hu/api/trackback/id/tr9812091717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása