Gastrolta

Főzni szenvedéllyel, kicsit másképp

Sült csibe velesült zöldségekkel, tejfölös uborkasalátával

2016. július 16. 15:58 - Gastrolta.

 A Férj-nek vásároltam ezt a piciny csibét. Életében kukoricán nevelkedett emiatt szép sárga színe volt. Itt Angliában maximum 28 napig nevelik őket, utána vágásra kerülnek. Omlós, porhanyós a húsa, vigyázni kell sütésnél, mert hamar elkészül.

_dsc6531.jpg

 Ahogy készítettem:

 1 egész csibét megtisztítottam, sóztam, borsoztam, majd egy kisebb kerámia tepszi közepére helyeztem. 1 közepes burgonyát és 1 édesburgonyát apróra vágtam, 1 sárgarépát vékonyan felszeleteltem és a csibe köré szórtam. Szintén sóztam, borsoztam, meglocsoltam kevés szőlőmagolajjal és kb. 1.5 dl vízzel felöntöttem. Alufólia alatt kb. 40 percig sütöttem míg meg nem puhult, majd levettem az alufóliát és még kb. 10 percig pirítottam, hogy a teteje szép piros legyen. Tejfölös uborkasalátát készítettem hozzá.

_dsc6595.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: Főételek

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrolta.blog.hu/api/trackback/id/tr148893866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása