Gastrolta

Főzni szenvedéllyel, kicsit másképp

Fűszeres, narancsos babkrémleves

2016. július 02. 18:52 - Gastrolta.

 Volt egy felbontott kókusztejem (főzéshez való) a hűtőben. Valami különlegeset szerettem volna készíteni, és levest, mert a főfogást már kitaláltam.

_dsc4262.JPG

 Ez lett belőle:

 

 2 ek olívaolajon 15 percig pirítottam 1 db felkockázott vöröshagymát, és 2 db felszeletelt sárgarépát. Majd hozzáadtam 1/2 ek Garam Masala fűszerkeveréket, valamint 1/2 újnyi vastag friss gyömbért lereszelve. Még egy percig tovább pirítom. Majd hozzáadtam 1/2 narancs levét és 500 ml vizet. 10 percig főztem, majd hozzáadtam 100 ml kókusztejet és 1 egész konzerv babot (én vajbabot használtam, de, bármilyen másik jó). Még 5 percet főztem, sóval ízesítettem. Botmixerrel simára kevertem, végül hozzáadtam 1 ek friss, aprított petrezselymet (lehet koriandert is használni).

Szólj hozzá!
Címkék: Levesek

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrolta.blog.hu/api/trackback/id/tr438862296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása