Gastrolta

Főzni szenvedéllyel, kicsit másképp

Sült csirkecombok vele sült zöldségekkel

2016. június 26. 14:58 - Gastrolta.

 A Férj vasárnapi ebédje. 

 A sütőt előmelegítettem ez előkészítés kezdetén.

 6 kicsi csirkecombot használtam. Én a bőrt eltávolítottam róluk sütés előtt, mert A Férj nem szereti. 1 db nagyobb burgonyát meghámoztam és felkozckáztam, 2 db sárgarépát felszeleteltem és egy kevés zellergumót szintén kicsiny kockákra vágtam.

 Kerámia tepszibe halmoztam az aprított zöldségeket, sóztam ízlés szerint. A csirkecombokat beirdaltam, majd sóztam és a zöldségek tetejére fektettem. Alufólia alatt kb. 30 percet sütöttem, majd alufólia nélkül még kb. 15 percet.

 A sütési idő függ a hús minőségétől is. Itt gondolok arra, hogy milyen idős vagy fajta volt a madár. Házi vagy bolti csirke, esetleg tyúk...stb.

 A burgonyánál azért írtam, hogy meghámozom, mert én gyakran a héjával együtt sütöm vagy főzöm és úgy is fogyasztjuk el. Ízlés kérdése.

_dsc3256.JPG

Szólj hozzá!
Címkék: Főételek

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrolta.blog.hu/api/trackback/id/tr488844588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása