Gastrolta

Főzni szenvedéllyel, kicsit másképp

Borjúburger

2016. július 24. 19:47 - Gastrolta.

 A vasárnapi ebéd főfogásaként készült A Férj-nek. Bevallom töredelmesen a húspogácsát úgy vásároltam. Viszont nagyon szépnek találtam, ezért gondoltam, miért ne? 

_dsc7987.jpg

 

 Ahogy készült:

 Húspogácsát olajban megsütöttem, majd kovászos hamburger zsemlébe tettem. A salátával kezdtem, majd a húspogácsa és egy szelet füstölt szalonna (sült) és egy kevés lila hagyma került a legtetejére. 

 Az olajban egy közepes burgonyát sütöttem és ezzel együtt kínáltam. 

Szólj hozzá!
Címkék: Főételek

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrolta.blog.hu/api/trackback/id/tr788911722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása