Gastrolta

Főzni szenvedéllyel, kicsit másképp

Gombás-póréhagymás Stroganoff

2016. július 17. 15:03 - Gastrolta.

 Gyönyörű laskagombát (nálunk Oyster mushroom) vásároltam a minap egy török boltban. Volt néhány póréhagymám is a hűtőben, amit el kellett használnom.

_dsc6817.jpg

 

 Amit készítettem:

 3 db póréhagymát vékonyabbra szeleteltem és 5 percig pirítottam 1 ek olívaolajon. Majd hozzáadtam kb. 100 g csíkokra vágott laskagombát. 2-3 percig pirítottam tovább, majd egy nagyon kevés vizet öntöttem alá, épp csak annyit, ami el is párolgott. Sóztam, frissen őrölt fekete- és fehér borssal, szerecsendióval ízesítettem. Amikor a zöldségek kezdenek összeesni hozzáadtam kb. 1 dl nagyon sűrű tejszínt (nálunk Extra Thick Double Cream). 5 percig főztem, majd levettem a tűzről.

 Fokhagymás-petrezselymes jázminrizzsel kínáltam.

_dsc6851.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrolta.blog.hu/api/trackback/id/tr848896268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása